Lanterne Zigong sò state illuminate in u Parcu Tourette in a cità di Blaeniac, Francia
Dapoi u Dicembre scorsu, più di 40 serie di lanterne Zigong da a Cina sò state illuminate in Tourette Park in a cità di Blaeniac, Francia.A mostra di lanterna incorpora elementi di a cultura tradiziunale cinese è francese, è mostra l'architettura, a cultura, i costumi populari è a tecnulugia di a Cina è a Francia in forma di lanterne di u patrimoniu immateriale è l'interazzione di luce muderna.
Zigong hè una cità surella cù Guillac, Francia.Da u 2017 à u 2020, u "Festival di Lanterna Cinese" hè statu cun successu in Guillac, in Francia per trè volte, attraendu più di un milione di turisti è diventendu un avvenimentu culturale prestigiosu.
Stu "Festival di Lanterna Cinese" da a cità di Guayac "à" Blagnac ", purterà più di 40 gruppi di lanterne per mustrà a cultura cinese, l'interpretazione di l'elementi francesi.
Dapoi l'annu passatu, dà u ghjocu cumpletu à a cultura naziunale in a basa di l'esportazione di a cità di zigong rapprisintata da luci è altre caratteristiche di vantaghji di u cummerciu culturale, esploranu attivamente u percorsu di sviluppu diversificatu, l'implementazione di fusione "luci è formate multiple", "più piattaforma + luci" u sviluppu di l'innuvazione, cumpleta a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie COVID - 19 di a scienza, per prumove i prudutti di a cultura tradiziunale cinese è u pacchettu di serviziu per "esce".
In u ferraghju 2017, Geillac è Zigong, in Francia, sò diventate cità sorelle internaziunali.I dui lati anu firmatu una seria di accordi di cuuperazione è decisu di fà a "Global Light Fair" in Geillac à a fine di u 2018. U Signore Gauran, sindaco di Geillac, crede chì "Made in China" sottu a carta di nome culturale cinese brillarà. brillanti in Francia.
Tempu di post: 25-Jan-2022